Termeni si conditii

Date de contact

Compania S.C. ELLC MART S.R.L.

PL.: Str Preot Sebe Costin Nr.8, Et.1, Chiajna, Ilfov, Romania

 

SS.: Bld. Uverturii nr. 12, apt89 060943, Sector 6, Bucuresti, Romania

Numarul de ordine in Registrul Comertului: J40/1619/2016

Cod unic de inregistrare : RO35603268

Nr. cont bancar al companiei: RO74BREL0002001182270100, LIBRA BANK

(In continuare denumita dupa brandul sau “VOLATILE”)

1. Termeni generali

Acest document stabileste termenii si conditiile de utilizare ai website-ului www.volatile.ro. Cu excepţia cazului in care partile decid altfel intr-un acord de vanzare sau alt tip de intelegere, termenii utilizati in continuare (“Termeni”) trebuie sa faca parte integrala din relatia contractuala dintre client si Companie, fiind generati din relatia de aprovizionare a clientilor cu bunuri de catre Companie.

 

Contractul de vanzare se supune legislatiei din Romania si rezolvarea litigiilor este de compententa instantelor din Romania. 

VOLATILE nu poate fi trasa la raspundere pentru pierderi, deprecieri sau pentru cheltuieli directe sau indirecte, datorate oricarei greseli sau intarzieri in implementarea obligatiilor datorate oricarui eveniment sau circumstante aflate in afara controlului Companiei, incluzand, dar nu limitat, cazuri de forta majora si intreruperi de curent electric, defectiuni ale echipamentelor sau alte situatii asemanatoare.

Prin inregistrarea ca membru si efectuarea unei solicitari de inregistrare ca membru al website-ului VOLATILE, clientii confirma ca au luat la cunostinta si ca au inteles si acceptat conditiile vanzarii in acesti Termeni.

Toate informatiile sunt postate si publicate pe website-ul volatile.ro, ca de exemplu: descrierea produselor, specificatii, fotografii sau prezentari succinte. VOLATILE isi rezerva dreptul de a face modificari minore ale descrierii produselor fara notificarea clientilor.

Ofertele de pe website-ul volatile sunt limitate in timp si cantitate asa cum se anunta pe website. Cantitatile de produse din stoc publicate pe website sunt de natura informativa si pot fi modificate fara o notificare prealabila. Compania poate restrictiona numarul maxim de cumparaturi disponibile pentru un singur client pentru fiecare produs pentru a oferi o piata corecta tuturor membrilor sai.

2. Metode de comanda

Comenzile pot fi transmise de pe website-ul www.volatile.ro sau pot fi efectuate si telefonic la 0773.852.453

3. Efectuarea unei comenzi

Primul pas in efectuarea unei comenzi consta in selectarea produselor dorite, selectarea marimii dorite si adaugarea acestora in cosul de cumparaturi. Dupa confirmarea produselor de catre cumparator, acesta trebuie sa completeze formularul cu detalii pentru livrare, ce include numele si prenumele cumparatorului, adresa, numarul de telefon si adresa de e-mail. 

Dupa completarea detaliilor pentru livrare, cumparatorul va alege una din metodele de plata disponibile pentru comanda. 

Urmatorul pas reprezinta lansarea comenzii. In situatia in care cumparatorul a selectat plata cu cardul, va primi un e-mail suplimentar pentru confirmarea platii.

4. Natura tranzactiilor

Atunci cand plasati o comanda pe www.volatile.ro, sunteţi de acord ca sunteti o persoana de buna credinta care achizitioneaza articolele prezentate pe site-ul www.volatile.ro cu intentia de a cumpara aceste produse si cu scopul de a le folosi personal si nu pentru comercializare. 

5. Livrarea bunurilor

Livrarea comenzilor se realizeaza doar pe teritoriul Romaniei si se efectueaza prin intermediul companiilor de curierat. Compania este un comerciant independent care actioneaza in baza indicatiilor furnizorilor sai. In situatia in care Compania nu este in masura sa livreze cumparatorului bunurile comandate si achitate in avans, din motive obiective si care nu depind de Companie, cumparatorului i se va restitui integral suma platita. Intr-un astfel de caz, suma integral platita se refera la cheltuielile efective suportate de client. 

Cumparatorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii si inainte de finalizarea acesteia. Bunurile livrate vor fi insotite de factura care serveste ca document financiar, dar si ca document privind garantia, cu exceptia cazului in care se prevede altfel. 

6. Timpul de livrare

Livrarea produselor se va face in termen de 3 zile lucratoare pentru produsele aflate in stoc si de maximum 15 zile lucratoare pentru produsele ce nu se afla in stoc la data primirii comenzii.

In functie de disponibilitatea bunurilor comercializate, termenul de livrare poate fi precizat pe site, pe pagina fiecarui produs. Compania intentioneaza sa livreze produsele la data mentionata pe site, insa aceasta informatie are caracter orientativ. Data estimata poate fi depasita, dar nu cu mai mult de 15 zile lucratoare de la data efectuarii comenzii. In conformitate cu Ordonanta nr. 21/1992, privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile ulterioare, in cazul in care Compania nu si-a indeplinit obligatia de a livra produsele in termenul de 15 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii, Compania va informa cumparatorul prin e-mail cu privire la intarzierea comenzii, iar cumparatorul poate solicita livrarea intr-un termen suplimentar sau poate solicita anularea comenzii.

7. Transportul si ambalarea

Bunurile cumparate sunt trimise ambalate in mod corespunzator. Pentru fiecare comanda, taxa de transport este indicata separat. Trebuie avut in vedere ca taxa pentru transport este suportata de cumparator. In cazul in care se alege de catre client modalitatea de plata RAMBURS la LIVRARE, acesta va suporta si costurile suplimentare pentru asigurearea acestui serviciu suplimentar. 

Compania pastreaza dreptul de proprietate asupra bunurilor pana cand pretul complet al bunurilor este platit.

Orice alte costuri legate de transport ce intervin intre transportator si client dupa ce bunurile au fost livrate de Companie vor fi achitate de cumparator.

In situatia in care clientul alege plata online, tranzactia va fi procesata prin LIBRA Pay. Compania nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumparatorului. Aceste informatii sunt strict confidentiale si sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

De asemenea, in cazul platilor online, clientul beneficiaza de anularea costurilor pentru plata RAMBURS. Compania nu este/ nu poate fi facuta responsabila pentru orice alt cost suplimentar suportat de client. Responsabilitatea acestui fapt cade in sarcina clientului. Modalitatile de livrare sunt prezentate cumparatorilor pe website-ul Volatile.ro la efectuarea comenzii. 

8. Modalitati de plata

- in sistem ramburs - veti plati contravaloarea comenzii, a transportului si a serviciului de ramburs in momentul predarii coletului de catre reprezentantul firmei de curierat.

- prin card bancar - prin intermediul LIBRA BANK - LIBRA PAY, beneficiati de o tranzactie sigura si eficienta, fara costurile suplimentare ale serviciului RAMBURS.     

9. Preturi si taxe

Toate preturile includ T.V.A.. Compania comercializeaza produse si trebuie mentionat ca in cazul in care, din greseala, pretul unui produs este listat si anunţat ca fiind zero, Compania nu este obligata sa ofere acel produs spre vanzare la acest pret.

In cazul in care pretul prezentat pe listele afisate este mai mic decat pretul real al unui produs, Compania este obligata sa informeze imediat clientii despre noul pret. Clientul poate accepta noua oferta sau poate anula comanda. 

10. Dreptul de a refuza

Compania poate incheia, modifica, suspenda sau anula comenzile clientilor sau calitatea lor de membri, inclusiv accesul la anumite servicii ale website-ului Volatile.ro pentru anumiti clienti, in orice moment si fara o notificare prealabila, in cazul in care Compania considera ca anumiti clienti au o conduita care nu respecta legile in vigoare sau prejudiciaza interesele platformelor web de care Compania se ocupa sau cele afiliate lor. Daca vor exista cazuri in care Compania va considera ca anumiti clienti actioneaza intr-un mod care poate dauna Companiei si/sau platformelor web de pe care Compania se ocupa plasand comenzi false, Compania isi rezerva si dreptul de a pretinde plata de la acel client, atunci cand si unde acest lucru poate fi aplicat.

In cazul platilor online, Compania isi rezerva dreptul de a denunta unilateral comanda efectuata de catre client, in urmatoarele situatii: tranzactia de plata a fost invalidata de catre procesatorul de carduri agreat de Companie, tranzactia de plata nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului clientului si/sau datele furnizate de catre client pentru plata online au fost incomplete sau incorecte.

11. Anularea comenzii

Dupa lansarea comenzii de catre client, acesta primeste un e-mail prin care este notificat despre confirmarea comenzii. Odata cu trimiterea bunurilor de catre Companie, clientul mai primeste un e-mail prin care este instiintat despre transport. Pentru anulare, clientul ne poate contacta telefonic la numarul 0773 852 453 sau la adresa de e-mail info@volatile.ro. Din momentul in care produsele au intrat in circuitul de livrare, acestea nu mai pot fi anulate. 

Compania isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care produsele solicitate nu sunt pe stoc sau furnizorul este in imposibilitatea de a le livra. 

12. Retragerea/Returnarea produselor

Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzări, aveti posibilitatea de a returna produsul la noi, conform OUG 34/2014. Primul pas este de a completa  formularul Returnări.

Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si vă vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Produsele trebuie sa fie returnate  ulterior în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului.

Consumatorul are la dispozitie un termen de 14 zile de la intocmirea facturii pentru a returna produsul, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, impreuna cu etichetele intacte si o copie a facturii de achizitie. Dreptul de returnare exista pentru a permite examinarea produsului, nu pentru a oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Plata transportului pentru retur ii revine clientului.

Pachetul se trimite de catre client inapoi prin posta sau prin curier folosind adresa: Volatile Fashion – ELLC MART S.R.L. - Chiajna, Str. Preot Sebe Costin nr. 8, Biroul Nr.2, Chiajna, Ilfov. 

Banii vor fi restituiti in contul bancar indicat de client, in maximum 10 zile calendaristice de la receptionarea coletului.

13. Conditii speciale pentru returnarea unei anumite game de produse

Nu este acceptata returnarea produselor de tip costum de baie, sutien, slip sau seturile compuse din sutien si slip din motive de igiena, conform Art. 16 lit. e din OUG 34/2014.

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

De asemenea, nu se pot returna produse deteriorate, rupte , cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate.

14. Defecte

Clientul este obligat sa sustina reclamatiile privind defectele dupa cum urmeaza:

• Daca defectiunea este ireparabila si nu permite folosirea in bune conditii a bunului sau defectul nu poate fi inlaturat, se produce in mod frecvent sau in mod repetat si nu permite folosirea in bune conditii a produsului, clientul are dreptul sa ceara (i) inlocuirea bunului cu un produs nou, sau (ii) sa se retraga din Contractul de vanzare si sa ceara returnarea pretului.

• Clientul trebuie sa transmita reclamatiile privind defectele catre Companie, imediat dupa identificarea defectelor, dar in orice situatie nu mai tarziu de expirarea perioadei de garantie. Compania decide asupra masurilor pentru remediere cu privire la reclamatiile primite in perioada stabilita prin statut care nu poate depasi 30 de zile de la primirea reclamatiei. Solutionarea reclamatiei si comunicarea acesteia catre client se va face in termen de 30 de zile de la primirea produsului defect la Companie. Compania nu raspunde pentru produsele defecte returnate de la terte parti care cumpara bunurile de la un client al Companiei.

15. Deteriorarea in timpul transportului

Compania este responsabila pentru deteriorarea bunurilor in timpul transportului catre client. Totusi, daca bunurile sunt deteriorate sau furate in timpul transportului de la client catre Companie in circumstantele unei returnari a bunurilor, clientul este raspunzator. In cazul unui semn evident de deteriorare (ambalaj rupt, deformare, etc), clientul trebuie sa refuze livrarea pentru evitarea unor posibile complicatii in reclamarea bunurilor deteriorate.

16. Garantia

Compania vinde produse cu o calitate verificata. In conformitate cu Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Ordonantei nr.21/1992 privind protectia consumatorilor (cu modificarile de rigoare), Compania acorda o garantie de 30 zile calendaristice pentru defecte de producator, la toate marfurile vandute. Factura serveste, de asemenea, ca dovada de garantie. La unele tipuri de bunuri, perioada de garantie este extinsa, dupa cum este indicat pe factura. Perioada de garantie incepe in ziua primirii bunurilor de la serviciul de curierat. Pentru comenzile telefonice, prin intermediul e-mail-ului sau al website-ului, data primirii bunurilor se refera la data la care cumparatorul accepta marfurile de la curier.

17. Indicatii pentru solicitarea garantiei (Responsabilitatea pentru defecte, Garantia, Solicitarea Garantiei)

17.1. Daca se observa defecte la produs, clientul are dreptul sa exercite solicitarea garantiei la sediul operational al Companiei in conformitate cu prevederile art. 14 din Ordonanta nr.21/1992 privind protectia consumatorilor, cu modificarile ulterioare, prin livrarea produsului la sediul operational al Companiei pe propria cheltuiala, completand avizul de solicitare a garantiei si trimitandu-l catre Companie. Avizul de solicitare a garantiei va specifica forma, tipul si scopul defectelor produsului. Clientul va fi de asemenea imputernicit sa exercite solicitarea garantiei cu o persoana autorizata de catre producatorul bunului (“Persoana Desemnata”) sa efectueze reparatii legate de garantie. O lista de Persoane Desemnate este pusa la dispozitie în certificatul de garantie (daca este cazul) sau Compania o va prezenta clientului la cerera acestuia. Solicitarea garantiei va incepe la data la care urmatorii termeni si conditii vor fi indepliniti: (i) livrarea avizului de solicitare a garantiei completat de client catre Companie; si (ii) livrarea produsului deteriorat catre Companie.

17.2. Data inceperii solicitarii garantiei va consitui si data exercitarii solicitarii garantiei. Un produs aflat in solicitarea garantiei trebuie livrat biroului inregistrat al Companiei, cu exceptia cazului in care Compania sau Persoana Desemnata decide altfel (ex. Livrarea produsului direct Persoanei Desemnate).

Compania sau Persoana Desemnata va elibera clientului o confirmare a solicitarii de garantie pentru produsul respectiv, intr-o forma corespunzatoare aleasa de Companie, ex. sub forma unui e-mail, sau in forma scrisa, in care va fi obligat sa specifice exact defectele produsului. Daca solicitarea garantiei se exercita prin mijloace de comunicare la distanta, Compania va fi obligata sa trimita imediat clientului o confirmare a solicitarii garantiei; daca nu este posibila trimiterea unei confirmari imediat, trebuie trimisa fara intarziere, cel mai tarziu impreuna cu certificatul de manipulare a solicitarii garantiei; nu trebuie trimisa o confirmare a exercitarii solicitarii garantiei, avand in vedere ca respectivul client are posibilitatea de a demonstra exercitarea solicitarii garantiei intr-un alt mod.

17.3. Dreptul clientului de exercitare a solicitarii garantiei Companiei se va termina (inceta sa existe) prin:

(a) incapacitatea de prezentare a unei facturi de plata, confirmari de livrare sau achizitii;

(b) incapacitatea de semnalare a unor defecte evidente ale produsului catre Companie inainte de preluarea produsului;

(c) anularea perioadei de garantie;

(d) daune mecanice cauzate produsului de catre client;

(e) utilizarea produsului în conditii care nu corespund mediului natural, din cauza factorilor de umiditate, chimici sau mecanici;

(f) tratamentul neprofesional, manevrarea sau neglijarea îngrijirii produsului;

(g) deteriorarea produsului printr-o sarcina extraordinara sau prin folosirea in contradictie cu termenii si conditiile puse la dispozitie in documentatie, cu principii generale, standarde tehnice sau reguli de siguranta in vigoare in Romania;

(h) deteriorarea produsului in circumstante inevitabile si/sau imprevizibile;

(i) daune aduse produsului de apa, foc sau alte evenimente de forta majora.

17.4. VOLATILE va fi obligata sa manipuleze solicitarea garantiei in unul din urmatoarele moduri:

(a) prin returnarea produsului reparat;

(b) prin inlocuirea produsului;

(c) prin returnarea pretului de achizitionare al produsului;

(d) prin plata unui discount de pret potrivit pentru produs;

(e) printr-o cerere scrisa de achizitie a performantei determinata de catre Companie;

(f) prin respingerea justificata a solicitarii garantiei.

18. Drepturi de utilizator

Continutul, incluzand dar nelimitandu-se la logouri, imagini statice sau dinamice, text si continut multimedia, prezentate pe site-ul volatile.ro sunt proprietatea exclusiva SC ELLC MART S.R.L., acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect prin licente de utilizare sau de publicare. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Companie, includerea oricarui continut in afara site-ului Companiei, indepartarea semnelor care semnifica dreptul de autor al Companiei asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decât cu acordul expres al Volatile. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Volatile sau a angajatului care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista fata de respectivul continut. Orice incalcare a drepturilor de autor va fi raportata la info@volatile.ro.